Lynn Bisnes

Sila Beri Perhatian!!!!

SILA MESEJ DAHULU UTK PERTANYAAN SBB KEBANYAKAN PRODUK SAYA STOP DROPSHIP.....

DISEBABKAN KESEMPITAN MASA DAN TANGGUNGJAWAB KEPADA TUGAS HAKIKI TERPAKSA SAYA HENTIKAN SEMENTARA BISNES DROPSHIP INI.

KECUALI PRODUK BELLYNA (FOCUS 1 PRODUK)

Sabtu, 20 Julai 2013

Milky Collagen


MILKY COLLAGEN - Kolagen OPC Biji Anggur mendapat sambutan kerana penyerapan dan penghantaran kolagen yang pantas ke dalam sistem badan. Produk ini dirumus khas oleh pakar di mana setiap molekul kolagen 5000mg ditambah dengan biji anggur OPC untuk 10 kali ganda lebih penyerapan kolagen ke dalam sistem peredaran darah berbanding kolagen biasa yang lain.

Keberkesanan OPC dan Kolagen yang menarik termasuklah hidrasi kulit untuk kelembapan, pencerahan kulit, anti-kedut, pemulihan, pembesaran payudara, penjagaan rambut, kesihatan tulang, pelangsingan badan dan menghapuskan radikal bebas dari sistem badan. Malahan, ia meningkatkan metabolisma kulit untuk kulit yang lebih anjal melalui penyerapan zat yang lebih efektif ke dalam kulit selain mencegah kemasukan bahan pencemar dan kosmetik yang berbahaya, serta menguraikan melanin untuk kulit yang lebih cerah dan putih berseri. Produk ini adalah satu penyelesaian yang menyeluruh untuk kecantikan.





Apakah yang dimaksudkan dengan OPC?
Kini, OPC dikenali sebagai bentuk kolagen yang paling mudah diserap.

-Pengambilan campuran OPC dan Kolagen dapat meningkatkan penyerapan kolagen ke dalam sistem peredaran darah sebanyak 10 kali ganda.

-Bahan utama untuk Oligomeric Proanthocyanidins (OPC) diekstrak daripada biji anggur merah. Ia juga diiktiraf sebagai agen antioksidan yang paling mujarab di dunia dan tidak dapat disintesis oleh badan manusia.

-OPC bukan sahaja cekap membersihkan radikal bebas daripada badan manusia, malah ia juga meningkatkan metabolisma kulit, mencegah kemasukan bahan pencemar dan kosmetik yang berbahaya dari badan, serta menguraikan melanin untuk kulit yang lebih cerah dan putih berseri.





Mengapakah MILKY COLLAGEN - Kolagen OPC Biji Anggur dipilih berbanding Kolagen biasa yang lain?

Secara umumnya, kandungan kolagen dalam wanita yang berusia 20 tahun akan mula berkurangan secara beransur-ansur. Malah, fungsi badan untuk menghapuskan radikal bebas yang berlebihan turut mula merosot. Radikal bebas dikenali sebagai agen yang mempercepatkan proses penuaan dan menjadi penyumbang utama kepada pelbagai jenis penyakit. Kira-kira 80%-90% daripada kes yang berkaitan dengan penuaan adalah disebabkan oleh radikal bebas. Ekstrak biji anggur merupakan salah satu sumber tumbuhan yang paling kaya dengan antioksidan dan diiktiraf sebagai makanan tambahan anti-penuaan yang terbaik untuk wanita di Eropah justeru dikenali sebagai "vitamin kulit" atau "penyelamat alahan ", dan sebagainya.

Kini, Kolagen OPC adalah produk kolagen yang paling terkenal dalam industri kecantikan kerana penyerapan yang mudah dan penghantaran kolagen yang pantas ke dalam sistem badan. Keupayaannya yang kuat dalam mengunci kelembapan di dalam sel-sel kulit menjadi punca kejayaan produk tanpa sebarang keraguan dalam industri kecantikan moden. Walaupun sebarang jenis kolagen biasa tanpa mengira saiz molekul yang tidak ditambah dengan ekstrak Biji Anggur OPC dapat memberi kelembapan kepada kulit manusia, kesannya tidak akan berkekalan. Penemuan oleh Dr AHArstilla mengatakan bahawa 50% sel kulit akan mati akibat berjemur di bawah matahari. Walau bagaimanapun, proanthocyanidin dalam OPC terbukti mampu memberi perlindungan kepada 85% sel kulit daripada sebarang kerosakan dengan memulihkan kolagen dan serat elastik yang rosak akibat berjemur.





- Pertama, rangkaian silang yang berlebihan atau tidak seimbang di antara kolagen dan tisu badan akibat pengoksidaan atau keadaan biologi sering membawa kepada tisu yang rapuh dan memburukkan lagi kedutan dan kelendutan kulit. Kolagen OPC mampu memastikan rangkaian silang yang mencukupi di antara kolagen dan tisu badan untuk struktur tisu penghubung yang lebih kukuh dan kulit yang lebih halus dan licin.

- Kedua, OPC berkesan sebagai antioksidan yang kuat untuk melawan keadaan biologi buruk yang membawa kepada rangkaian silang berlebihan. Pada masa yang sama, OPC dapat mengekalkan tahap kolagen dan mempertahankan badan dari masalah kulit yang tidak diingini seperti kedutan dan vesikel, serta memberi perlindungan kepada kulit lembut dan berseri.

- Ikatan antara OPC dan Kolagen telah terbukti untuk menghasilkan keputusan yang menyeluruh dengan 10 kali ganda keberkesanan berbanding kolagen biasa yang berasaskan makanan.

Harga:-

~ 1 Kotak MILKY COLLAGEN = RM90

~ 3 Kotak MILKY COLLAGEN = RM250
~ 6 Kotak MILKY COLLAGEN = RM430

0 ulasan: