Lynn Bisnes

Sila Beri Perhatian!!!!

SILA MESEJ DAHULU UTK PERTANYAAN SBB KEBANYAKAN PRODUK SAYA STOP DROPSHIP.....

DISEBABKAN KESEMPITAN MASA DAN TANGGUNGJAWAB KEPADA TUGAS HAKIKI TERPAKSA SAYA HENTIKAN SEMENTARA BISNES DROPSHIP INI.

KECUALI PRODUK BELLYNA (FOCUS 1 PRODUK)

Isnin, 15 Julai 2013

Milky - G



MILKY - G BUST UP BREAST FORMULA

HANGAT DI PASARAN!!

Produk Pembesaran Payudara
(Kelulusan KKM dan dijamin HALAL)

HARGA:
RM90 - 1 KOTAK
RM270 - 3 KOTAK

--harga termasuk kos pos. S/S +RM5--
(10 SACHET/KOTAK)



Payudara kendur?
Tidak Pejal/Montok?
Saiz kecil tidak menarik?
tukarkan minuman teh susu anda kepada MILKY-G
rasai perbezaannya dalam 14 hari pengambilan..


Sehari hanya 1 cawan, keistimewaannya ibarat :-

1 CAWAN = Kaedah Urut - 500 kali.
1 CAWAN = Tempoh Penggunaan Coli Pembesaran Payudara - 6 Bulan.
1 CAWAN = Pati Minyak Pembesaran Payudara – 200 kali urut.
1 CAWAN = Penggunaan Pad Pembesaran Payudara – 6 Bulan.
1 CAWAN = Sup Cina Pembesaran Payudara - 20 hari.

Manfaat hebat MILKY-G teh susu mirifica :-

1. Hasil yang memuaskan dan tiada lantunan semula.
2. Tiada kesan sampingan.
3. Semudah menikmati secawan teh.
4. Memperbaiki kesihatan umum melalui pengambilan sarang burung.
5. Hasil yang cepat & efektif

Siapa yang perlu MILKY G?
(yang pasti bukan lelaki..hehe..)

1. Peralihan Akil Baligh Tidak Sempurna - Perkembangan payudara adalah tanda luaran akil baligh yang pertama untuk gadis dalam persediaan ke era dewasa. Jumlah estrogen yang lebih tinggi dirembes semasa akil baligh merangsang pertumbuhan payudara. Malangnya penghasilan estrogen berkurangan dengan masa dan mempengaruhi kesihatan payudara serta pertumbuhan keseluruhan yang tidak lengkap. Faktor-faktor ini sering menghalang payudara perempuan daripada bertumbuh dengan sepenuhnya, menyebabkan payudara kecil, rata dan kering tanpa keanjalan. Gadis dalam kategori ini memerlukan satu lagi peluang akil baligh untuk memperoleh pertumbuhan payudara!

2. Ukurlilit Dada Tidak Menawan - Kedua-dua jenis wanita bersaiz gemuk atau kurus yang bergelut dengan ukurlilit dada yang kecil – Perubahan baru ini amat diperlukan untuk mendapatkan postur yang sempurna.
3. Ibu Menyusu - Kebanyakan ibu selepas bersalin mengalami pengurangan pesat pada saiz payudara mereka.
Tiada perubahan yang lebih besar di kawasan lain berbanding payudara selepas kehamilan - Pembesaran dan pengekalan saiz payudara menjadi penting.

4. Bentuk Payudara Tidak Menarik - Penggunaan coli yang salah untuk jangka masa panjang menyebabkan payudara hilang kekenyalan, pertumbuhan tidak sekata, dan masalah bentuk payudara tidak menarik akibat tarikan graviti – Buka tirai baru dan tanam tekad untuk satu set payudara yang menawan!


Kesan pengambilan MILKY-G:-
1. Pembesaran Payudara
~ Pilihan sesuai untuk mereka (bujang) yang memiliki saiz payudara kecil/tidak tegang dan para ibu yang ingin membetulkan defisit dalam isipadu dan saiz payudara selepas melahirkan anak – Nikmati setiap cawan dalam hidup anda hari ini!

2. Mencantikkan Payudara
~ Menambahbaik bentuk payudara anda secara semula jadi dan mengembalikan warna dan kecantikannya pada waktu muda.
~ Mengurangi bentuk pertumbuhan tidak sekata, payudara lendut, payudara kendur dan areola (puting) yang gelap, seterusnya meningkatkan keyakinan diri anda!

3. Kulit Berseri
~ Direka untuk memulihara sistem endokrin wanita bagi memperbaiki kulit kering dan kurang bermaya agar tampil lebih segar bercahaya, lembut dan gebu. Bukan saja payudara, tapi punggung anda juga akan lebih montok dan seksi dengan Milky G!
~ Kini, semua wanita boleh menikmati wajah berseri untuk jangka yang lebih panjang!

4. Penjagaan Dalaman
~ Formula Milky G dibentuk secara teliti untuk menyokong sistem endokrin wanita atas matlamat membantu keseimbangan hormon, di samping membesarkan payudara anda, membetulkan kitar haid yang tidak teratur, dan melindungi kesihatan faraj anda.
~ Setiap gadis dan ibu akan memperolehi kesihatan dalaman dan luaran yang optimum!


Ramuan utama yang sangat istimewa :- 

1. Sarang Burung
~ Sarang Burung sudah terkenal kerana kaya dengan jumlah kolagen yang membantu mencantikkan, menganjal dan menghaluskan kulit, seterusnya menghapuskan selulit, kusam dan tanda hitam/parut. Selain mencerah, ia juga menjadikan pengamalnya kelihatan awet muda.

2. Betik Hijau
~ Buah tropika yang sangat baik untuk menggalakkan pertumbuhan sel payudara dan pembesarannya. Turut berperanan sebagai agen pembersih kolon/usus yang penting, penyahtoksik, dan agen pengelupasan semulajadi bagi mendapatkan kulit berkilat serta memikat.

3. Pueraria Mirifica
~ Herba unik yang sangat terkenal di Asia Tenggara kerana potensinya sebagai pencantik payudara dengan bukti dan hasil yang sesungguhnya menakjubkan! Pueraria Mirifica menegangkan tisu payudara yang sedia ada untuk menghasilkan payudara yang lebih kental dan pejal.
4. Lycopene Tomato 
~ Berkesan untuk mengekalkan keadaan kulit yang lebih muda dengan menggalakkan kitaran sel yang sihat dan mengurangi tanda2 penuaan pramatang serta menghalang radikal bebas.

5. Kolagen
~ Tahukah anda kolagen dan air membentuk struktur mengejutkan yang juga dipanggil sebagai Rantaian Air Kolagen? Penemuan ini telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan tugas dan penghasilan molekul, tisu dan sel-sel di seluruh tubuh badan manusia. Jelas diketahui kini, kolagen berfungsi seiring dengan air dalam mengekalkan hidrasi kulit sepanjang hari, untuk kulit yang licin berseri dan mengekalkan kelembapan semulajadi.



minumlah tanpa was-was..

Maklum Balas Keberkesanan Menakjubkan!

1. Buah dada yang lebih kukuh & penuh
2. Pertambahan saiz cawan coli
3. Belahan yang jelas
4. Areola berwarna cerah

Berminat!!!
Hubungi @ SMS @ Whatssap 019-9981664 (lynn)
Email ~ lynnsdm84@gmail.com

0 ulasan: