Lynn Bisnes

Sila Beri Perhatian!!!!

SILA MESEJ DAHULU UTK PERTANYAAN SBB KEBANYAKAN PRODUK SAYA STOP DROPSHIP.....

DISEBABKAN KESEMPITAN MASA DAN TANGGUNGJAWAB KEPADA TUGAS HAKIKI TERPAKSA SAYA HENTIKAN SEMENTARA BISNES DROPSHIP INI.

KECUALI PRODUK BELLYNA (FOCUS 1 PRODUK)

Sabtu, 3 Ogos 2013

FerKids Fareena








Harga :- Semenanjung ~ RM75
Sabah & Sarawak ~ RM85
**Free Poslaju**

~ Untuk Kanak-kanak 3 tahun dan ke atas
~ Satu lagi produk terbaru dari Fereena Beauty..
~ Pakar pembentukan perkembangan kanak-kanak yang pasti rasanya sedap dengan campuran HORLICKS dan MILO..
~ Kandungan bahan FER'KIDS, sememangnya gabungan moden dan kaedah Tibbun Alnabawi.
~ Kesihatan minda datang badan yg sihat.
          # Mengandungi : DHA + Malt Cocoa + Raisin + Ginko + Honey
~ Kanak-Kanak PASTI suka...

Fungsinya :
  • Menguatkan Minda
  • Meningkatkan daya Hafalan
  • Sebagai Makanan Tambahan
  • Sebagai Anti Oksidan
  • Memberi Tambahan Tenaga Kpd Anak-anak
  • Kaya Dgn Vitamin
Kandungan FERKIDS & Khasiatnya :
1. Ekstrak Malt
Ekstrak Malt dihasilkan daripada malt barli iaitu bijiran sempurna dengan enzim-enzim semulajadi. Ekstrak malt dijadikan sebagai makanan tambahan serta pemanis makanan. Ekstrak malt mengandungi protein, asid amino, mineral, vitamin, serta merupakan antioksida yang baik.

2. DHA
^ DHA (asid dokosaheksaenoik) ialah sejenis asid lemak omega-3 berantai panjang yang boleh dijumpai dalam setiap sel dalam badan. Ia membentuk lebih 90% daripada lemak omega-3 dalam otak, mata dan sistem saraf pusat. Oleh itu, DHA adalah penting untuk perkembangan otak, mata dan sistem saraf pusat.
^ Selain itu, fungsi DHA juga adalah untuk penyelarasan mata dengan tangan, kemahiran gerakan bermotor, jangka tumpuan yang lebih panjang serta IQ yang lebih tinggi.
^ Sumber DHA terdiri daripada alga (rumpai) yang akan mengeluarkan DHA secara semulajadi, jenis ikan yang berlemak seperti ikan salmon, ikan tuna, ikan halibut, ikan hering. Sejumlah kecil DHA boleh didapati dari kuning telur serta hati

3. Sodium Ascorbate Cystalline
^ Membekalkan vitamin C dan antioksida untuk mencegah perubahan pada makanan dan minuman.

4. Lutein
^ Lutein ialah pigmen yang berwarna oren kekuningan yang banyak terdapat dalam tumbuhan. Ia merupakan carotenoid dan berkaitan dengan vitamin A. Carotenoid lain ialah beta carotene, alpha carotene and zeaxanthin. Lutein tertumpu di retina mata anda, jadi ia adalah satu komponen yang diperlukan penglihatan normal. Ia juga berfungsi sebagai antioksidan untuk mengurangkan kerosakan yang dilakukan oleh radikal bebas.

5. Aquamin (marine calcium & magnesium)
^ Merupakan rumpai laut yang menghasilkan sumber mineral. Aquamin kaya dengan kalsium, magnesium, mineral lain termasuk zink, besi, selenium. Dihasilkan daripada alga merah dari spesis Lithothamnion

6. Maltodextrin
^ Maltodextrin adalah oligosakarida yang digunakan sebagai bahan tambahan makanan. Ia mudah dicerna dan biasanya digunakan untuk pengeluaran soda dan gula-gula. Ia juga boleh didapati sebagai bahan dalam pelbagai lain-lain makanan yang diproses.

7. Gingko Extract
^ Gingko adalah spesis pokok tertua didunia. Di Eropah & Amerika Syarikat, makanan tambahan dari gingko adalah bahan herba yang tinggi jualannya termasuk di France & German. Gingko secara tradisional digunakan untuk mempertingkatkan daya ingatan, konsentrasi minda dan memperbaiki sistem peredaran darah didalam badan. Gingko juga mengandungi 2 jenis antioksida iaitu flavanoids & terpenoids yang dapat mengurangkan atau menghalang radikal bebas dalam badan yang dipercayai menjadi penyebab penyakit seperti sakit jantung, kanser dan penyakit alzheimer’s dan lain lain penyakit pelupa dan hilang ingatan.

8. Kismis
^ Kismis adalah makanan & manisan semulajadi. Ianya adalah sumber yang baik untuk fiber, vitamin & mineral seperti Vitamin B, Kalsium, Potasium, dan zat besi. Kismis juga adalah antioksida yang baik untuk melambatkan proses penuaan. Kismis mempunyai kandungan fruktos yang tinggi dan tidak mengandungi bahan pengawet. Di kebanyakan negara, kismis juga dikatakan makanan yang baik untuk minda.

9. Ekstrak Delima
^ Delima digelar ’superfruit’ mengandungi antioksidan yang unggul diterajui oleh asid ellagik. Mempunyai kandungan polifenol yang tinggi. Antara khasiatnya iaitu dapat menghalang dan mengurangkan pemendapan kolesterol pada pembuluh darah, melancarkan peredaran darah, unsur flavenoids melindungi otak dan menguatkan memori, membantu mengawal radikal bebas yang boleh menyebabkan lemah ingatan, pergolakan emosi dan kemurungan, membekalkan tenaga segera untuk memulihkan keletihan dan kelesuan badan agar lebih cergas dan segar.

Berminat!!!
Hubungi @ SMS @ Whatssap 019-9981664 (lynn)
Email ~ lynnsdm84@gmail.com

0 ulasan: