Lynn Bisnes

Sila Beri Perhatian!!!!

SILA MESEJ DAHULU UTK PERTANYAAN SBB KEBANYAKAN PRODUK SAYA STOP DROPSHIP.....

DISEBABKAN KESEMPITAN MASA DAN TANGGUNGJAWAB KEPADA TUGAS HAKIKI TERPAKSA SAYA HENTIKAN SEMENTARA BISNES DROPSHIP INI.

KECUALI PRODUK BELLYNA (FOCUS 1 PRODUK)

Jumaat, 2 Ogos 2013

FER'SKIN



Harga : RM65 (WM) / RM70 (EM)

(free pos semenanjung & RM7 SS)

FER'SKIN mengandungi bahan seperti
SPIRULINA, KOLEGEN ikan laut dalam, GLUTATHIONE & VIT.C yg berkesan untuk penjagaan kulit..


Kelebihan Fer'skin :- 
* Melaraskan BERAT BADAN dan HORMON
* Anti-bakteria, membuang TOKSIN
* Menghilangkan SEMBELIT
* Mengurangkan TEKANAN DARAH TINGGI
* MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN & MENEGANGKAN kulit. (anti penuaan)
* Meransang penghasilan SEL-SEL BARU kulit dan menyembuhkan LUKA

Kandungan Fer'skin :-
1) SPIRULINA
♥ Spirulina mempunyai kandungan protein yang tinggi dan lebih 60% daripadanya ialah protein sayuran mudah dicerna. Spirulina membekalkan protein sebanyak 20 kali ganda lebih daripada kacang soya dan 200 kali ganda lebih daripada daging lembu.
♥ Menggalakkan kulit yang sihat berseri
♥ membantu mengekalkan kulit yang sihat, rambut yang ikal-mayang dan kuku yang kuat serta menyingkirkan toksin yang menyebabkan cela kulit dan masalah kulit lain. Juga dapat melindungi kulit daripada penuaan pramasa.

2) GLUTHA
♥ “Kandungan gluta pula boleh meneutralkan radikal bebas, memulihkan sel rosak menyahtoksin dan juga meningkatkan prestasi antioksida yang lain. Secara tidak langsung, gluta menjadi bahan yang amat diperlukan untuk mendapatkan kulit cantik tanpa masalah,” Pakar Kosmetik, Dr Aidil Azry Mokhtar. Gluta juga menjadi elemen penting untuk kesihatan keseluruhan dengan keupayaan gluta berupaya bertindak mencegah pembentukan melanin gelap sekali gus berfungsi sebagai ejen pemutih.

3) VITAMIN C
♥ Vitamin C Adalah Antioksida Yang Berupaya Mencegah Dan Juga Mengurangkan Kesan-Kesan Penuaan Pada Kulit Manusia. Peranan Vitamin C dalam kecantikan kulit; sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit, merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit, mencerahkan kulit. Ia Juga Mempunyai Hubungan Yang Sangat Unik Dengan Kolagen Dan Glutathione Di Dalam Tubuh Badan Kita.
Ehem2..fer’skin kami ada dua2..with collagen glutha..weee..read this;
♥ Vitamin C Bersama Kolagen
Vitamin C Membantu Kulit Kita Dalam Pengeluaran Kolagen. Tanpa Vitamin C, Pembentukan Kolagen Akan Terganggu. Semakin Banyak Kolagen Terbentuk Semakin Tinggi Vitamin C Yang Diperlukan Yang Diperlukan Oleh Tubuh Badan.
♥ Vitamin C Dan Glutathione
Vitamin C Juga Mampu Menukarkan Glutathione Kembali Kepada Bentuk Aktif. Dalam Bentuk Aktif, Glutathione Akan Menghalang Vitamin C Dari Teroksida. Kehadiran Vitamin C Juga Telah Terbukti Secara Saintifik Untuk Meningkatkan Tahap Glutathione Di Dalam Tubuh Badan.

4) KOLAGEN IKAN
♥ molekul kecil kolagen ikan yang digunakan berfungsi untuk mudah diserap ke dalam tubuh.
♥ kolagen ikan sangat mudah dihadam dan membantu membentuk semula kolagen yang kian menyusut pada bahagian sendi, tulang, kulit dan lain-lain.
♥ Kajian klinikal awal menunjukkanpengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari mampu memperbaiki penuaan

Cara penggunaan :-
boleh mkn 1 biji 1 kali sehari sebelum tidur.LEPAS 3 ARI kalau badan serasi dengan fer'skin boleh mkn 2 biji sebelum tidor untuk kesan yg dattt booommm

jika nak jimat, 1 biji sehari pun dah ok.




Berminat!!!
Hubungi @ SMS @ Whatssap 019-9981664 (lynn)
Email ~ lynnsdm84@gmail.com



0 ulasan: