Lynn Bisnes

Sila Beri Perhatian!!!!

SILA MESEJ DAHULU UTK PERTANYAAN SBB KEBANYAKAN PRODUK SAYA STOP DROPSHIP.....

DISEBABKAN KESEMPITAN MASA DAN TANGGUNGJAWAB KEPADA TUGAS HAKIKI TERPAKSA SAYA HENTIKAN SEMENTARA BISNES DROPSHIP INI.

KECUALI PRODUK BELLYNA (FOCUS 1 PRODUK)

Rabu, 28 Ogos 2013

Sauna Pro 3









Harga Pasaran :- RM120
Harga promosi :- RM75


SAUNA PRO 3 adalah alat pelangsing yang bekerja dengan cara mengeluarkan panas sampai suhu tertentu. Alat ini didesign sedemikian rupa sehingga selesa untuk dipakai dan fit / pas untuk dipakai siapa saja. Alat ini terdiri dari 3 keping pemanas sehingga boleh digunakan di perut, paha dan lengan secara serentak.
Cara kerja alat :
Gelombang energi panas dihasilkan dari elemen yang ada di dalam lalu diteruskan melalui pek ke kulit dan ke selaput tipis di bawah kulit.Selama pemakaian, bahagian badan yang kena akan memanas sehingga peredaran darah terstimulasi dan cairan yang berlebihan/ tumpukan lemak/ racun yang terkumpul akan terbuang keluar dalam bentuk peluh, menjadikan kulit lebih kenyal dan tubuh lebih padat dan berisi.
Kegunaan:
Menurunkan berat badan, membentuk tubuh, mengurangi selulit, mengurangi rasa sakit pada otot-otot dan mengeluarkan racun dari dalam tubuh.
Kelengkapan :
3 keping pemanas, alat kawalan, alat pengukur, keping pemanas tambahan dan buku rujukan.
Spesifikasi : Model no : TVB-F10C Power supply : 220-230V/ 50-60 HzPower : 45 Watt Automatik : Boleh diset, 15/ 30/ 45 minit Temperature : 35-65 darjah celcius.

Berminat!!!
Hubungi @ SMS @ Whatssap @ Wechat 019-9981664 (lynn)
Email ~ lynnsdm84@gmail.com


0 ulasan: